Bagaimana Menjana Income dengan Dropship?

Bagaimana menjana income dengan dropship?

Hari ini saya ingin kongsikan pengalaman saya selama sebulan sebagai dropship Mamasab. 

Saya bermula sebagai dropship Mamasab pada 7 Julai 2020 dan sale saya pada bulan tersebut seperti dalam gambar.


Percaya atau tak, itulah hasil saya selama sebulan bersama Mamasab. Jadi, apa yang nak saya kongsikan di sini adalah ia adalah sesuatu yang boleh dilakukan bersama-sama team Mamasab. 

Saya dilatih dan of course keinginan saya juga untuk berjaya. Saya follow leader rapat2 dan inilah hasilnya. Dalam masa sebulan saya sudah menjadi agent dalam Mamasab Network. Alhamdulillah. 

Kalau anda mencari peluang untuk menjana side income atau nak buat full time dengan Mamasab anda boleh hubungi saya. Klik www.wasap.my/60197771227/dropship

Saya akan latih anda sebagaimana saya dilatih agar kita sama-sama berjaya dan boleh contribute more kepada masyarakat kita.

Dr. Yana

Comments